With you, all deaths i could endure. Without you, live no life.

Det är sjukt hur mycket man verkligen kan älska en person. Ibland räcker inte orden till och då står man där helt stum. Första gången då jag träffa viktoria så blev jag varm i hjärtat, hade aldrig känt något liknande förr. Minns än idag hur lilla viktoria påpekade att jag stirra på henne men det var dock av en anledning. För då jag tittade på henne så stannade tiden up. Jag log inombords, jag kände mig lycklig, jag kände mig allt man vill känna sig på bara en bråkdels sekund. Du sade dig vara ingenting men i dina ögon såg jag stjärnhimlen...

När jag är med dig så går tiden så himla fort, så jag vet inte om ett liv räcker till men jag är villig att testa. För min kärlek för dig har bara blivit större och större, den växer konstant. Trots att det finns upp- och nedgångar. Det är en nästan en tumregel för att ett förhållande ska överleva, den ska tåla både upp- och nedgångar. Så min kärlek för dig kanske är oändlig? Det lämnar vi åt tiden som får avgöra det. Men jag vet att jag lever ett lyckligt liv så länge du finns vid min sida. Och att älska dig får mig alltid att le, för jag vet att det förhoppninsvis kommer vara förevigt :)

Din lilla kissekatt, ahmed<3
Tiden stannade upp då. Jag blev varm inombords, jag minns själv hur du än idag säger att jag tittade på dig väldigt länge, jag stirrade, jag glodde, jag log inombords, jag kände mig lycklig, jag kände mig allt man vill känna sig på bara en bråkdels sekund.

Kommentarer
Postat av: louise

åååhw fan va gulligt :(

2009-10-15 @ 16:39:36
URL: http://llouiseg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0