VARFÖR KAN INTE JAG FÅ HA ETT PAR FINA ÖGONBRYN :(

HATE IT, I REALLY HATE IT
jag står snart inte ut längre. Fan vad ledsen jag är över mina ögonbryn, alltså det är sjukt!!! Spenderar säkert 10min varje dag på att klaga för mig själv! Dom är helt jävla snea och för smala. Vet inte hur många gånger jag varit inne på face och frågat om råd. Får samma svar varje gång "låt dom växa" "använd den här för att göra dom raka och störa" AHAA det hjälper va! Och inte fan vill dom växa heller! SNART RAKAR JAG AV DOM, är så jävla nära varje morgon.

Ni tycker säkert att jag är helt jävla nojig och bryr mig för mycket. Men jag har verkligen varit ledsen över dom sen 5an då jag började bry mig om hur jag såg ut. Fan jävla balle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0