MONDAY... 4 long days to friday

Hey
Jag tänkte bara skriva lite kort :) I helgen var jag i princip bara med min bebis, hihi. Vi hade 11 månader i söndags och det "firades" inte precis utan vi väntar tills det blir 12 månader :*
Efter skolan så gick jag och köpte ett par uggs som kommer på bild här nedanför, är skit nöjd och dom var billiga också :) När jag varit och köpt mina skor så mötte jag upp sara och vi drog och gymmade lite, känns bra! Idag på s-blocket somnade louise och jag tog lite bilder på henne haha...

lilla lollan :*


hahaha


hon pillade med mitt lillfinger tills hon somna. haha så söt!


emmelie kände inte för att bli fotad :(


LOVELY... och dom är ännu finare på, hihi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0