MEN ÄLSKLING DÅ

Haha som ni ser så har ahmed skrivit ett inlägg här under... Åh min lilla bebis (a)
Han har försökt lura mig hela dagen till att gå in och titta genom att säga 'det är något konstigt med din blogg :s typ massa siffror och grejer' och han har frågat flera gånger ba 'har du tittat än? har du varit inne på din blogg älskling? bebis glöm inte att gå in på bloggen'
och till slut så sa jag
-men gud vad är det med dig, är min blogg mitt liv eller :P
-gå in och kolla bara
-jag har ju redan bäddat ner mig :(
-men åh :( jag kanske har gjort något ju...
-åh älskling har du skrivit något?
-neee... eller jag vet inte du får väl titta
-älskling säg om du gjort eller inte. för om du inte gjort har jag klivit upp i onödan
-okej jag har gjort någonting :$
då sprang jag iväg och läste vad han skrivit.

fan vad söt han är alltså guuuud :* som han sa, det är svårt att hitta ord som kan förklara hur mycket jag tycker om honom! känns som att inget räcker till för att beskriva min kärlek till honom. grät faktist när jag läste det hehe, i know im the biggest weeper in the world. men å andra sidan så hade jag en väldigt jobbig morgon då jag fick hemska nyheter så jag har varit extra känslig för allt idag. nu ska jag ta och bädda ner mig framför grey's anatomy again :) MIN ÄLSKLING ÄR DEN BÄSTA SOM FINNS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0