HAPPY

Just nu sitter jag och tittar på extreme home makeover, jag brukar gråta men det gör jag inte nu. Kanske för att jag varit upptagen med att ta kort på mig själv med kameran på davids dator, haha. Gud vad jag vill ha en digital kamera! Min lilla kusin lyckades ha sönder våran förra och mina föräldrar köper aldrig en ny trots att jag tjatar hela tiden. Men ahmed har lovat att köpa en som han och jag ska ha tillsammans, för vi har inga nya bilder på oss och det vill vi ju ha :)
Ahmed slutar sin lektion nu (på universitetet) och han ska cykla hit, han ska få världens gosigaste kram när han kommer. Det får han alltid ändå men hihi :)

Nu har mamma bokat våran skidresa till italien. Jag ska åka med mamma&pappa och så följer lollan med också. Ska lära henne åka snowboard, kommer bli skit roligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0