FRANCISCO - IN THE MOOD

HEY :)
Idag vaknade jag upp bredvid min älskling, det måste ju bara vara med bästa som finns :$ Vi duschade och gick ner till centrum där vi stod och väntade på mina föräldrar ett bra tag, shit vad sega dom var haha. När jag kom hem åt jag lite och tittade lite på the city, sen började jag plugga ekonomi. Vi har prov på fredag och att plugga är något jag inte är så bra på, tar inte till mig det jag läser :(

Nu ska jag fixa mig lite sen ska jag åka och se FAME på bio med lorena, johanna & louise :) Den verkar asbra så jag håller tummarna för att mina förväntningar håller. Efter bion kanske jag ska ta mig till en fest med alixandra och freja :) Men jag får se om jag orkar... Man brukar ju bli ganska seg när man sitter på bion. Aja nu måste jag gå och sätta på krustången för jag tänkte köra på krusat ikväll, HOPPAS DET BLIR BRA för annars måste jag tvätta håret och börja om och det orkar vi verkligen inte göra. See ya later :*

Btw, igår spelade vi basket på idrotten så snubblade jag på rasmus som låg och krälade på golvet. Tog emot mig med handen och nu har jag skit ont i handleden :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

ligga skedis? HEH

2009-10-11 @ 13:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0