SUFJAN STEVENS

Filmen igår var bra :) Men det kändes som att den tog slut lika snabbt som den började :/
Efter bion skulle jag möta upp anonym för att åka till en fest som hon var på. Jag åkte till busshållsplatsen jag vart tillsagd att åka till och där stod jag och ringde anonym om och om igen... Inget svar och jag ringde till hennes kompis, inget svar där heller. Sen tillslut ringde jag till ett random nummer som anonym hade ringt till mig ifrån tidigare på kvällen, han svarade och försökte förklara vägen till festen för mig, jag fattade typ ingenting så vi la på. Sen fick jag äntligen tag i anonym och hon ba 'aa okej men jag kommer dit om 5min' så tänkte jag oh thank god äntligen! Sen står jag där i 20-25 minuter och ringer henne flera gånger för att kolla om hon är påväg eller varför hon inte kommer. Sen tillslut skickade jag ett sms till henne där det stod 'skit samma jag drar' och jag började gå mot stan. Jag ringde mamma och pappa för att kolla om dom kunde komma och hämta mig men nej dom hade druckit vin så det kunde dom inte göra. Min mobil höll på att dö också och det gick inga bussar hem till mig och det skulle vart en jävla bra bit att gå. Tillslut ringer pappa och säger att han fixat skjuts till mig och att hon är påväg. Så jag kom hem bra tillslut :)

Det är inte likt min kompis att göra så, så jag hoppas att hon hade en väldigt bra anledning till varför hon inte dök upp!

Såhär jävla stökigt är mitt rum nu...
Jag orkar verkligen inte städa men jag måste :( efter att jag städat så måste jag börja plugga, fan det suger! Har iaf disco ikväll och det är roligt. Egentligen hinner jag inte gå på den för jag måste plugga klart men aja vi får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0